Thawfest 2023馃挏馃挍

 



Tegoroczny Thawfest wystartowa艂 (z ma艂ym po艣lizgiem) 26 kwietnia, ale jako艣 nie by艂o mi po drodze, 偶eby pisa膰 cokolwiek na bloga. Dopiero dzi艣, na par臋 godzin przed lotem do domu uzna艂am, 偶e jest to idealny moment, 偶eby nadrobi膰 zaleg艂o艣ci xD Jak zwykle zaczniemy od suchych informacji, 偶eby potem przej艣膰 do nieco ciekawszych nowo艣ci, a w ko艅cu do mojej opinii na temat eventu.


馃挏馃挍

Thawfest 2023 wprowadza:

  • now膮 wysp臋 - Tradewind Island
  • nowe story questy
  • 4 thawfestowe tory wy艣cigowe
  • 8 daily quest贸w
  • 16 misji stajennych
  • zaktualizowany labirynt
  • thawfestowe statki podczas Battle Event贸w
  • nowa farma, kr贸lik i dziki z thawfestowymi sk贸rkami 
Naprawiono te偶 niekt贸re bugi, w tym kolorki Marazmora i zaktualizowano wygl膮d zak艂adki z wiadomo艣ciami - wi臋cej na ten temat mo偶ecie przeczyta膰 tutaj.

馃挏馃挍

Z nieco ciekawszych nowo艣ci pojawili si臋 dwaj nowi NPC, Spitelput i Kingstail. Ten, kto zna mnie troch臋 lepiej wie ju偶 jak膮 mam opini臋 o ojcu S膮czysmarka xD Kingstail r贸wnie偶 super, ale troch臋 szkoda, 偶e wraz z smokiem nie dodano do sklepu jego sk贸rki (*)



Story Questy by艂y przecudowne i po raz pierwszy w historii Thawfest mogli艣my wzi膮膰 udzia艂 w prawdziwych konkurencjach festiwalu roztop贸w, kt贸re by艂y co prawda nieco zmodyfikowane, ale nadal posiada艂y w sobie ducha tego wydarzenia.




Urzek艂 mnie quest, w kt贸rym pomagali艣my zorganizowa膰 zawody poprzez zbieranie drewna i budowanie mety czy sprz膮tanie toru, po kt贸rym p贸藕niej przenosili艣my ma艂e gronkle. Niby ma艂e g贸wienko, a jednak cieszy xD


馃挏馃挍

Je艣li za艣 chodzi o moj膮 opini臋 na temat eventu, to jestem w znacznej mierze zadowolona. Wspomniane wy偶ej story questy czy wprowadzenie S膮czy艣linia sprawi艂o, 偶e Thawfest szybko uros艂o w moich oczach, niemal doganiaj膮c zesz艂oroczne Dreadfall. Nagrody eventowe r贸wnie偶 s膮 super, totalnie zakocha艂am si臋 w kiecce Frei. Do tego jedn膮 z nagr贸d na osi jest farma, naprawd臋 nie mog艂o by膰 lepiej.
Jedyne do czego mog艂abym si臋 przyczepi膰 to jak zwykle statystyki itemk贸w z Dragon Tactics, kt贸re s膮 po prostu kijowe. Do tego dochodzi te偶 jedna ze sk贸rek Sandbustera, kt贸ra wygl膮da, c贸偶, dziwnie i jest po prostu brzydka. 



Mimo to event oceniam jak najbardziej na plus. Super si臋 podczas niego bawi臋, bug贸w nie ma jako艣 przesadnie du偶o i nie sprawiaj膮 one, 偶e mam ochot臋 wydrapa膰 sobie oczy. Powiedzia艂abym, 偶e mocne 9/10.

Komentarze

Popularne posty