Thawfest 2023 - nowe spoilery!



 

Thawfest w końcu się do nas zbliża i School of Dragons nareszcie wzięło dupy w troki i opublikowali pierwsze teasery, jeden po drugim- rychło w czas. Co prawda od jakiegoś czasu po internecie latały już teorie (w tym moja), że nachodzącym smokiem jest Sandbuster, a owe teasery tylko to potwierdziły, jednak bądź co bądź nadal były one potrzebne, bo przynajmniej wiemy, że SoD jednak nie zapomnieli o evencie.



Oprócz oficjalnych teaserów opublikowanych na socialach School of Dragons, pojawiły się również mega pomocne spoilery data minerów z angielskiego discorda. Możecie je kojarzyć z moich odcinków na YouTube. Mimo śmiesznych prób zmylenia graczy, wydaje mi się, że większość i tak spodziewała się właśnie Sandbustera. 

źródło: BrokenTV

Biorąc pod uwagę, że już wiemy jaki smok jest nagrodą główną Thawfest 2023, wydaje mi się, że możemy olać wszystkie widoczne smocze oczy i skupić się na tych ludzkich.
Te po lewej po przybliżeniu są dość rozmazane i ciężko dostrzec kolor, jednak wyglądają na coś między zielonym na szarym, a przynajmniej tak mi się wydaje.


Istnieje jednak jedna postać, która ma dość podobny kolor oczu, a jej model i tekstura latają od 3 lat po internecie. Mowa oczywiście o Gustavie Larsonie. Model nigdy nie został wykorzystany w grze, a co jest lepszą okazją, niż Thawfest, gdzie Gustav mógłby rywalizować z Sączysmarkiem o medale?

.
źródło: Pushpinder Singh

Druga para oczu ma już nieco bardziej widoczny kolor i przyznam, że trochę mi zajęło wymyślenie o kogo mogło chodzić. Na początku pomyślałam o Grubym, który ma dość podobny kolor oczu, jednak miał on już okazje wykazać się w poprzednich odsłonach Thawfest i SoD nigdy nie zrobił z niego istotnej dla eventu postaci. 



Moim kolejnym pomysłem był Sączyśliń, czyli ojciec Sączysmarka. Kolor oczu całkiem do siebie pasuje, a mężczyzna był istotną postacią w odcinku o Festiwalu Roztopów. Jest to też postać bezpośrednio związana z Sączysmarkiem, który często występuje na ekranach ładowania podczas eventu.


Przeszło mi przez myśl, że oczy mogłyby należeć do npctów, jednak po przyjrzeniu się żaden z nich nie pasuje do oczu ze spoilera.
Kogo ja oszukuję xD po prostu marzy mi się Sączyśliń w SoDzie i tyle. 




Ale to by było na tyle, bo kawusia sama się nie wypije. Papa⭐

Komentarze

Popularne posty